israel800 מ״ר של מפעל אלומיניום - גאווה ישראלית! ישראלים קונים כחול-לבןisrael

israel800 מ״ר של מפעל אלומיניום
ישראלים קונים כחול-לבןisrael

ערכת פרגולה להרכבה עצמית

רוצים לשמוע על קיט להרכבה עצמית שיחסוך כסף?

מלאו פרטים

קיטים להרכבה עצמית

את/ה אוהב/ת לעשות הכל בעצמך? או ש.. פשוט מעדיפה/ף לחסוך? כל מה שנדרש הוא להעביר לנו מידות מדוייקות , או לחילופין להשתמש בשירות המדידות שלנו , ואנו יוצרים עבורך קיט מושלם! הכולל את כל החומרים הנדרשים , עד לבורג הקטן ביותר וכמובן הוראות הרכבה מדוייקות , אנו זמינים תמיד להסביר שוב , אם משהו לא ברור ואת/ה מרכיב/ה בעצמך! ובקלות! פרגולה , גדר , חיפוי דקורטיבי לקיר ועוד..

משלוח מוזל

פרטים טכנים לאדריכלים

הוראות מדידה

ניתן להתקנה עצמית

הוראות הרכבה

שירות התקנה

גלריה

אופססס לא מצאתם?
קיים עוד מגוון ענק של דגמים ועיצובים. ניתן להתאים אישית את המוצר בהתאם לתוכנית או תמונה וזאת לאור העובדה שארט אלומיניום הינו מפעל אלומיניום
מלאו את הפרטים ונדבר על מה שאתם רוצים!

Projects

פרויקטים מבית ארט אלומיניום

ב-'ארט אלומיניום׳ – פרגולות שערים גדרות וחיפויים תמצאו צוות מומחה במתן מענה לפרויקטים מסוגים שונים: בתי מלון, מסעדות ובתי קפה, פרויקטים מסחריים, קניונים ומרכזי קניות, מגדלי מגורים, בתים ובתי יוקרה, דירות גן, פנטהאוזים ועוד.

הצוות המקצועי של ארט אלומיניום ישמח לעזור בתכנון הפרגולה, השער הגדר או החיפוי קיר בכל היקף ובכל אזור בארץ. רוב פתרונות האלומיניום מתוכננים ומיוצרים במפעל המקומי וחלקם מיובאים ממדינות שונות בעולם.

יכולות הייצור העצמי שלנו מאפשרות להתאים באופן פרטני את המוצר שהזמנתם לפרוייקט הספציפי שלכם. באפשרותנו לנקוט פתרונות גמישים המותאמים לדרישות המיוחדות המיוחדות שלכם .

הרחבנו את האפשרות למוצרים מוכנים להתקנה – קיטים מוכנים של פרגולות, שערים וגדרות , חיפויים ומוצרים משלימים אחרים הכוללים דקים ודשא סינטטי.

מלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

לקבלת הצעה מהירה מלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן